Mom0008 çok geçmiş olsun, hastalık zor oluyor.
oyun grupları çok iyi olmuş😃 kızım kreşe başlayana kadar benim de hiç yaşıtım yoktu çevremde. Şimdi çocuklar sayesinde ebeveynler de tanışıp arkadaş olduk😃 bu sefer biraz fazla sosyalleştik galiba evin yolunu bulamıyoruz. Çok iyi geliyor ama insana Benzer yaşantıları tecrübe eden akranlarla takılmak.