ikizannesi000 kızlar Xiaomi Mi smart Airfryer 3,5 L kulanan var mı memnunmusunuz fiyatı uygun iki kişilik diye sipariş vermek istiyorum yorumları da güzel malum zam gelecekmiş ne diyorsunuz bu marka için
26ikus ikizannesi000 ben kullanıyorum gayet memnunjm canim tavuk muhtesemnoluyor patates kızartması yağda gubi tadı yok ama güzel ayrıca buz çözdürme eritme içinde kullanabilirsin börek pişirelim oda çok başarılıydı bunlar benim denediklerim philips sadece kapasitesi geniş ayrıca philips ızgara dışında temizlemesi daha zor yani xiaomi temizligi çok kolau
Pasamm14 ikizannesi000 bir seneyi geciktir kullanıyorum ben memnunun biz üç kisiyorz bize yetiyor ama bazı ailelere yetmeyebiliyor haznesi ben bir çok şeyi de yaptım içinde
ikizannesi000 26ikus ewt coğu kişi sizin gibi demiş rahat temizleniyor diye bnimde aklıma yattı peki zamanla içindeki malzemede soyulma falan oldu mu canım 🥰
ikizannesi000 Pasamm14 ewt bizi eşimle ikide küçük kızım var yeter diye düşünüyorum kızlar küçük dha peki içindeki malzemede soyulma falan oldu mu zmanla :)
Pasamm14 ikizannesi000 ben hiç makineye atmadım zaten yağ kullanılmıyor yada çok az koyuyorum yağı bişey yaptiktan sonra hemen elimde yıkıyorum hiç bir soyulma olmadı hatta geçen gün telledim bile hiç bir xarar görmedi
ikizannesi000 Pasamm14 ya süpermiş için rahat alabilirim artık çok teşekkür ederim bnde makineye atmam güzel kullanırım inşAllah güzel çikar hepsiburda dan alcam şimdi :)
Pasamm14 ikizannesi000 inşallah güzelce kullanisin bu arada ben kendi yerinden xiomi mağazasından aldım 6 taksit yapmışlardı
ikizannesi000 Pasamm14 görevden dolayı ilçedeyiz malsef burda mağaza yok İnternettn direk alcam artık ikizlerim ek gida ya gecti cok işime yarayacağını düşünüyorum