Selamlar oğlum tam 1 yaşında bu aralar ağzına katı bi şey geldiğinde diliyle ittirip hemen çıkarıyor, önceden böyle değildi. yediklerini hiç blender yapmadım hep çatalla ezerek verdim, şimdi salatalığı güzel güzel ısırıyo koparıyor ama hepsini çıkarıyor. niye böyle oldu anlamıyorum?
Sizde dönem dönem yaşadınız mı böyle şeyler?
Geçer mi ,ne yapmam gerekiyor ?