Merhaba. Bugün ebebeğe gittik. İkinci evladımızı bekliyoruz. Chicco goody plus çok tavsiye edildi ama pusetle beraber 10.000 e geliyor. Çok güzeldi ama hediye alacak babam o kadarı bana fazla geliyor. Prego smart fold gördüm kendi katlanan kullanan var mı acaba?