Aselli benim bebeğim 5.5 aylık olacak yeni vermeye başladım daha önce vermedim. 3 doktor gezdik hiçbiri tavsiye etmedi. İnternetten de araştırmıştım kesinlikle gerek yok. Ama buraya sorarsanız çoğu anne doğduğundan beri veriyor. Siz doktorunuza sorun derim ek gıdadan önce öneren doktor yok diye biliyorum.