Bende asla ıkınmadım benim bebis de 5 aylik 12 saat sanci çekip asla ikinmadim hatta ebe bastirdiginda nefes alamıyorum dedim kaburgamdan çat diye ses geldi dogumdan sonra o ağrıyla da uğraştım hatta, ama niye öyle düşünüyorsun ki mis gibi normal doğurduk işte, kendimiz yapabilseydik evde dogururduk dimi o an heyecan korku hiç bir şey yapamadım bende o yüzden hiç takılma su an en sevimli zamanları tadını cikarr :)