Civcivlerim_ Kızlar 8 aylık ikizlerim var. Bu aralar mayo arayışı içindeyim. Bakıyorum ama düzgün, güvenilir mayo bulamıyorum. Sizler ne yaptınız
Asym33 Civcivlerim_ Canım tulum şeklinde olanlardan terrcih et yada alt üst şortlu takım şeklinde olanlar Carter’s dan almıştım geçen sene daha kullanmak nasip olmadı
Zlm Civcivlerim_ decatlondan aldım ben ama siz iki parça alın bence sudan çıkınca mayovezi değiştirmek gerekiyo ya zorlanmazsiniz
NoThing2Lose Civcivlerim_ momsbrand sayfasına bakabilirsin Instagram dan internet siteside var yeni aldım mayo güzel modeller var tavsiye ederim
Elaninannesiiii Asym33 neden öyle tercih etsin canım bende kozuma bakıyorum da mayo almayı düşünüyodum 20 aylık bu arada
Civcivlerim_ Asym33 çocuğun kaç aylık sen kaç aylık mayo aldın canım, bu sene içine sığar mı ? Birde kısa kollu mu aldın yoksa uzun kollu falan mı
Civcivlerim_ NoThing2Lose UV korumalı bakıyorum. Bir yanım açık olsun, güzel olsun derken bir yanım da güneşten korusun uzun kollu al diyor. Çok kararsızım 😪 siz nasıl bir şey aldınız
Civcivlerim_ NoThing2Lose nasıl bir şey aldın canım. Kısa kollu mu uzun kollu mu. Benim kafam çok karışık
Asym33 Civcivlerim_ Oğlum 1 yaşında 18-24 aldım bitane uzunkollu alt kısmı şort şeklinde tulum tarzında aldım bitane de alt üst sort şeklinde aldım canım geçen sene 2 3 aylıktı denize sokmadik bende erkenden bu sene için almıştım bu sene tam olur
Denizanasi92 Civcivlerim_ siz bilirsiniz ama çok zor olur mayoyla küçüklermiş. Islanınca çıkaracaksınız mecbur her seferinde giy çıkar mahvolursunuz. Mayo bez takın güneş kremi sürüp gölgede tutarsanız daha kolay olur . Ben 6 aylıkken tatil yapmıştım mayo bez kullandım sadece. Denize de gölgelikli şişme simitle soktuk.
Flamingom Civcivlerim_ ben kızım bir yaşındayken gap den almıştım 3 yaşında hala oluyor ama son senesi. Alt üst alırsanız daha uzun gidiyor. Mayo almıştım olmuyor ama uzun kol üst olanlı dan hala giyiyiyor uv korumalı ama uzun kolluların ıslakken cıkarması zor. Ben birde zaranın seviyorum uzun kollu. Başka markalarda görmedim hep mayo bikini tarzda