Seda-ege 7 aylık oğlumda Süt alerjisi çıktı.Özel tıbbi amaçlı bebelac verildi tadı çok kötü.Diyet yapılacakmış ancak gece nasıl beslenmesi gerekir ? Ek gıda süreci nasıl olmalı ? fikirlerinizi yada deneyimlerinizi paylaşır mısınız tecrübeli anneler ?