Çok fazla hastalık yaşamadık ama bugrip nasıl bulaştı bilmiyorum en son parka girmiştik ben de grip oldugunu anlamadım bugun balkona havuza koydum ondan sonra iyice gözleri süzüldü burnu aktı ateşi var fitil koydum :( çok canım sıkkın kızlar odası ayrı onunla yatmalıyım değil mi bugün başında mı beklesem 22 aylık ve surup mu alsam fitille devam mı etsem