Prensesssannesiiii sanirim biraz erken. Ilk 3 ay nasil uyursa uyusun deniliyor genelde. Ben bebegimin 4. Ayinda denedim yatagina koyup pispisleyerek uyutmayi. Evet gece uykularinda bazen o sekilde uyuyor ama gunduz asla. Geceye de raziyim aslinda cunku salladiktan sonra yatagina koymak, yerini degistirmek cok zor. Ama sonucta yatakta sirta pispis de bir destek ve cok uyaniyor. Atak ve uyku gerilemesinin etkisi de var tabii. Bilemiyorum her ay ayri bir zorluk ama dedigim 4. Ayda yapilabiliyor.