annedemir Oğlum 5 aylıkken geçen ay adet oldum. Bu ay da dün adet olmam gerekiyordu ama birkaç gündür şiddetli karın ağrısına rağmen olmadım hamilelikte de böyle olmuştu 🥺 Düzensizlik normal diyorlar dw karnım niye ağrıyor ve olamıyorum yaşayan var mı?