Milan23
Zamanla bebeğin kilo alması azalır demişti bizim doktorumuz, hareketlendikçe , dönmeye başlayınca vs.
yani siz bilirsiniz tabi ki , benimki sadece bir fikir, ama strese sokacaksa sizi biberona alıştırmak, doktor da illa ver dememiş cümlenizden anladığım kadarıyla , hiç zorlamayın kendinizi de bebeğinizi de. Zaten 5 aylık olmuş . Ben 6 aylıktan sonra emziğe alıştıramadım bebeğimi mesela 🤣 zor oluyor . ( imkansız değil tabi ama çok uğraştırıcı)
Sorunuz sadece biberon biliyorum ama gerçekten zorunda mısınız ? Boşuna kendinize stres mi yükleyeceksiniz yoksa? Sadece haddim olmayarak dediğim gibi bunu düşünebilir misiniz diye fikir sunmak istedim sadece.
Size ve bebeğinize sağlıklı günler dilerim 🙏