Dlr89 benimde 4 buçuk aylık oğlum ondada boyle kalın katmandı bide malum kış bebegi olduğu için sık sık banyo yapriramadigim içim bu kadar uzadı şimdi hava biraz ısınınce 2 gündd bir zeytinyagi karbonat yapip sürüp bekletiyorum 1 saat bekliyo banyo yaptirmadan once hafifce tariyorum sonra yikiyorum bide banyosu bitince kurumadan bi kezde oyle tariyorum 3 defa yaptim bitti gibi bir kez daha yapsam tamamen gecicek insallah diğee oğlum 4 yasinda oda mayis dogumlu ondada vardi 40 i ciktiktan sonra onu yaz bebegi oldugu için bide onun dogduyu sene mayis ayi çok sicakti hergun gece uyutmadan yikardim rahat uyusun diye cok sik yikandigi için 2. Ayindan sonra hic konagi kalmamisti