Ne yaptıysam desteksiz uyutamıyorum. Ya dönüp duruyor yada tutunup biyerlerden kalkıyor. Uyku saatlerine de dikkat ediyorum ama saatlerce uykusuz bile kalıyor. Şuan emzirerek uyutuyorum. Arkadaşım sallayarak uyutman daha mantıklı diyor. Ne yapmalıyım şaşırdım artık. Veya desteksiz uyutmak için başka tavsiyeniz varmı?