Busraa3535 benim eşyam istanbuldan artvine geldi anlaştığım nakliye sadece büyük eşyaları söktü streç ile sardı sonra yeni eve gelip yerleştirip kurulum yaptılar , öncesinde kullanmadığınız herşeyi kolileyin bence sonraya bırakmayın kendinize birer tane tabak kaşık bardak ayırın gerisini yavaş yavaş paketleyin , yorgan yastık için ben hurç aldım herşeyi hurçladım nakliyecilere taşımadan önce onları da streç ile sardırttım kirlenmesin diye , birde herşeyin üzerine içinde ne olduğunu yazın karışmasın yatak odası kıyafet , mutfak tabak gibi yazın daha kolay olur yerleşirken