Tuceeee depreme dayanıklı olduğundan eminsem, rutubet sorunu yoksa, mevkisi de fena değilse eski evi alabilirim. Ama şöyle bir şey de var artık malzemeler aşırı pahalı. Bi laminant metre kare en ucuz 300-400 TL. Fayans vs banyo malzemeleri metrekare en ucuz yine 300-400 TL. Bi banyo tadilatı 25000 den başlıyor. Mutfak dolabı vs keza öyle. Eğer pencereler kapılar yenilenecekse en az 50-60 öyle gider. Bi musluk bile en ucuz 800-900 TL her şey çok pahalı yani. Bi de ustalık hoşuna gitmiyor, sürekli başında durmak gerekiyor falan. Kendimi zorlayabilirsem yeniyi tercih ederim. Ama iki elimle çalışıyorum, birikim yok. İmkan buldukça yapacağım derseniz eski de güzel hale gelir