Herkese selam hanimlar
1 hafta oldu uyku tulumu kullanali ve inanilmaz mutlu ve huzurlu uyuyoruz. Ne gece tek tuk uyaniyor ne de rahatsiz oluyor. Kumasi da son derece yumusacik. Ben cok memnun kaldim sizlere de önermek istedim. Fiyati da inanilmaz uygun. Kidzee.
Owli alacaktim ama yorumlar cok kotuydu iyiki kidze almisim 1 tulum fiyatina 2 tulum aldim. Sizlere de tavsiye ederim. ❤️
Ben hem kislik hem yazlik aldim. Tavsiyem 1 beden buyuk alin. Benim kizim 6.5 aylik ve genelde 6 9 aylik giyer. Uyku tulumunu ben 12 18 almama ragmen kisa anca olur diyorum sadece ayaklar uzun yani bedeni tam oluyor. Tavsiyem bir beden büyük.
1.0 tog aldim 20 24 derece oluyor oda. Yaz icinde 0.5 tog aldim 27 30 derece oda sicakliklari icin ❤️
Sormak istedikleriniz varsa cevaplayabilirim cunku cok arastirdim 🙏