Ben Aksaray’da çok kaldım insanları çok samimi insaniyet yönünden gelişmiş bir şehir başka yerleri görünce diğer yönden bir büyük şehir gibi değil ama çarşı pazar indirimleri falan iyi oluyor diğer şehirlere göre bizim yolumuzun üstü alışveriş yaparız arada