Zeynepmusab merhaba, benim kızım da bir dönem böyleydi. Özellikle kızarmış, çıtır şeyleri çok seviyordu, hala seviyor gerçi.
Doydum dediğinde zorlamadım hiç ama tabağındakini bitirmesi gerektiğini öğretmeye çalıştım. Bitirmediyse bir süre sonra tekrar o bitirmediğini sundum öğün olarak. Bu şekilde seçicilik ve yemek bitirme konusunda bayağı yol aldık.
Sebzeleri çorbasına kattım. Açıkçası evde de sık sık sebze yemeği pişmiyor, bizde çok tüketmiyoruz çünkü. Ispanak, brokoli, kereviz, enginar gibi sebzeleri hep çorba olarak sunuyorum.