Evet kızlar komik gibi gelebilir ama 15 aylık oğlum beni dövüyor vuruyor demiyorum çünkü vurmuyor bildiğin dövüyor dün halıda giderken düştü hafif bir düşüştü canı yanmadı yani gidip hemen sarıldım sarılmamla ağlayarak saçlarımı çekti yüzüme tokat attı gözlerimi tırmaladı sanki ben onu düşürmüşüm gibi ağlayarak beni dövdü şiddeti öğrenebileceği göreceği hiç kimse yok etrafımızda eşimle birbirimize sesimizi bile yükseltmeyiz ve bunu sadece bana yapıyor neden böyle oluyor bileniniz var mı