Emzirme döneminde sık sık kitle ve ağrı yaşayan varmı hamileyken başladı doktor aksesuar meme başım olduğunu söyle göğüsümün hemen altında.. bu arada koltuk altımda da olduğunu farkettim şişiyo ve süt geliyo..ultrasonda süt kanalları açık olduğu için olduğunu bi sıkıntı olmadığını söylediler doğumdan dört ay sonra mastit oldum ilaç kullandım şimdi bebeğim 1 yaşında bir aydır ağrı çekiyorum dolduğu için olduğunu sanmıştım kontrol ettim kol altı ve göğüs arasında bir kitle var 😭aksesuar meme başıyla alakalı bi durum olabilirmi acaba