canselkrtt CmreKSidar bir gün bebeklerimizi son kez uyutacağız çünkü büyüyüp kendileri uyuyacaklar. Annelik çok zor ama çok güzel 🥲
cahillesohbetikestim CmreKSidar mücadele edemiyorum balım ikisi bir arada geliyor bizimkiler oturup bende çıldırıyorum en sonunda 😅
mrv__1234 Aydannn-61 teşekkür ederim, her gelen kaçıyor 🤷 tek kalacağız artık, insanların yakınmaları dinlemektense tek başına bakmayı istiyorum, zor olsa da mecbur
Aydannn-61 mrv__1234 Rahatsız olan gelmesin, çağırmasin da. Boşver sana en iyi arkadaş çocukların zaten. Biraz daha buyusunler kimseye ihtiyacın olmayacak inan.
Aydannn-61 Rumeysa6153 eskiden bebekler böyle değil di , yeni çağ bebeleri boyle oluyor hep demekki 🙈
mrtgl 09dilek evet 12. hafta bizim de. Eller hiç çıkmıyor ağızdan bütün parmaklarını sokacak elinde olsa😂salya arttı. bir de biz de yatırdığım ana kucağından kalkmak için öne doğru atmaya başladı kendini☺️
Aframm Aynı durumu bizde yaşıyoruz ama benim kızım bir ay 12 günlük gece 12 de uyuyor sabah 4 kalkiyo uyumuyor duş falan aldiriyom bir iki saaat uyuyo uyanıp 12 ye kadar da uyumuyo ne yapcam bende bilmiyorum ne emmiyo ne mama yiyiyor sürekli ağlıyor
CmreKSidar Aframm ay o emmek istememe krizi de fena benimki de akşam üzerileri krizi giriyor memeyle kavga ediyor insan acayip üzülüyor
Guli1504 CmreKSidar merhabalar aynı durum bizde de var sağ kalça da gelişim geripi palvik kullanıyoruz siz basıl ilerlediniz görünce merak ettim iyileşmiş yazmışsınız
CmreKSidar Guli1504 bize 38 günlükken söylediler ortopedici çift beze gerek yok gelişir dedi ama ben arada evde arada çift bez taktım. 1 ay sonra düzelmişti düzelmiş ama biraz daha gelişmesi lazım öbür ay tekrar bakalım dedi. İnsallah sizinde düzelir kaç aylıktı ?
cahillesohbetikestim CmreKSidar hiç sorma büyük iyice başına buyruk oldu küçük desen sürekli ağlıyor 🤣