Gamzecimm merhaba bir arkadaş mukuslu kaka önemsiz ya da ip gibi kan önemsiz demiş ama asla önemsiz değil. Çok doğru bir hamle yapmışsınız ama tahin de alerjik. Çocuğunuz için atopik krem kullanıyor olmanız bile üzerinde durulması gereken bir durum. Benim bebeğim her ay kilo aldı fakat kusması hiç bitmedi bama reflü geçer dedi doktorlar önemsenmedi ve yalnızca bir kere noktasal kan gördüm kakada, uzunca süre mukuslu kaka yaptı. Ama alerji açısından ikna edemedim doktorları. Sonra meme reddi de başladı. Ama bütün belirtiler göründü kayboldu hiç devamlı olmadı bu yüzden alerji değil dendi hep. Yanağında egzama çıktı üç güne söndü. Aslında duruma bakınca çocuk daha napsıj demek geliyor içimden alerjik olduğunu belli etmek için. Ve 6 ay 22 günlük şuan. Daha bir hafta önce teşhis koyuldu, alerjik bir bebek malesef. Size önerim kati bir şekilde takip edin, alerjen heeer şeyi kesin. Tahin de dahil. Bol su bol yeşillik ve alerjik olmayan mevsim meyveleri yiyin bol bol. Her bebeğin illa çok büyük tepkileri olmak zorunda değil. Her bebek bütün belirtileri vermek zorunda da değil. Mukuslu kaka ve kakada kan ciddi bulgular yalnız. Siz takip edin, lütfen her doktor alerjiyi hemen teşhis edemiyor. Ben çektim siz çekmeyin. 🙏🏻🙏🏻 (siz yine de tabi makat çatlağı var mı yok mu bi kontrol edin)