Merhabalar arkadaşlar 4.5 aylık bi bebeğim var. Sezeryan doğumdan sonra yaklaşık 3 ay kadar kanamam oldu. Şimdi de ara ara yaklaşık 1 hafta 10 günde bir hafif kırmızı kahverengi arası bi akıntı geliyor sanki adet başlangıcı gibi sebebini anlayamadım doktora da gitmedim benim gibi bu durumu yaşayan var mı acaba merak ediyorum