goncanurk İyi akşamlar kızlar 7 aylık bebeğim var uyuduğu sorada bir anda ayaklarını kaldırıp pat pat yatağa vuruyor çok kıpır kıpır sizce neden yapıyordur bunu?
Ahsenmommii goncanurk benim kızım da aynı ya iki ayağını bir kaldırıp vuruyor ödüm kopuyor 🤣 gündüzleri de aynı bu arada sıcaklıyor mu artık nedense gündüzleri yerdeki parkeye gidiyor🤣
Fatime98 goncanurk benimkide oyleydi.kolik bebeydi qazi oluyodu.oyle yapdikca cikariyodu ve duruyodu😃😃😃😃
Askdurum goncanurk Gazı olduğu zamanlar yapıyor diye tahmin ediyorum gaz çıkardıktan sonra rahatlayip uyuyor 😂
Dorukunannesifatihinbitanesi Bizimde 3 ay bitmek üzere…uykusu aşırı hafif çoğu zaman hareket etmekten kendini uyandırıyor
goncanurk Dorukunannesifatihinbitanesi kundak yapın ona küçük daha 5 ayda bıraktım ben kundağı çok rahat uyuyordu kundakla ama ayakları serbest kalsın