Merhaba arkadaslar bebegım 6 ay 20 gunluk nerdeyse bır bucuk aydır zorla emzırıyorum emmesıde 3 dakka fılan sutum azalcak memeden kesolcek dıye korkuyorum emmedıgı ıcın mama verıyorum bıde ek gıda sırecındeyız sütümde var ama kız emmıyor napcagımı bılmıyorum zorla emzırmekten cok sıkıldkm oda ayakkta zar zor emıyor .(