5 ay 1 günlüğüz daha önce 2-3 aylıkken bronşiolit olmustuk hava kullanıyorduk ama uzun zamandır kullanmıyorduk. Pzt doktora gittik ciğerleri temiz öksürük artarsa getir demişti salı sabah öksürük arttı, ciğerlerde hafif bronşiolit gözüktü kan tahlili yapıldı ve Rsv antijeni pozitif çıktı.. huzursuzluk sürekli gözleri kapalı ağlama memeyi zor kabul etme ve sürekli 37.7-38 arası ateş burnunu temizliyorum ama sürekli dolu. calpol ver dedi doktorumuz ateşi çıktığında eğer yine düşmezse fitil vermemi Söyledi cumartesi kadar ventolin ve cortair hava kullancaz.. cumartesiye kadar yavrumu böyle bitap düşmüş görmek istemiyorum içim parçalanıyor üstüne ben de hasta oldum bi gece de uçuklar çıktı ateşim çıktı..uykusuz yavrum halsiz eski neşesinden bir parça yok içim parçalanıyor gözyaşlarım kurudu ağlamaktan ilk defa onu öyle görüyorum 😞 ne yapmam gerekiyor cumartesiye kadar iyileşmesi için dualar ediyorum ilk göz ağrım acemiyim nolur duanıza ihtiyacımız var Rabbim evlatlarımızı korusun🤲🏻