Aryayldrm bir aydır 2 aylık aşıların korkusu var kafamda. Acaba benmi çok takıyorum diye düşünüyordumki yalnız değilmişim. Cuma günü bizim aşımızda. Kızım bir tanecik aşıda bile katıla katıla ağlıyor 3 tanede nasıl olcak düşündükçe üzülüyorum ama mecbur olacak 🤷♀️