Nefdogan bende ilk evlendiğim zamanlar aynı problem vardı ama ben sadece renkli ve beyaz olarak ayırıp yıkıyordum sonra iç çamaşırı ve çorapları kıyafetlerden ayrı yıkamaya başladım yani bilmiyordum hiç ev işi yapmadığım için yanlış yapıyormuşum. Bir de çamaşır makinesinin dolmasını beklemem be kadar çok kıyafet olursa o kadar az kokuyor benim sepetim küçük dolar 3 5 parçada doluyor zaten sonra hemen yıkıyorum hem ütü de çok olmamış oluyor iç çamaşırlarını ve çorapları bir yıkıyorum onları iki kere yıkıyorum falan bir de çok yumuşatıcı dökerim 3 kapak falan o yüzden de buram buram kokar. Makine durduğu gibi asarım kuruduğu gibi kaldırırım bekletmem hemen ütü dolabına koyarım koku dağılmaz