Merhabalar bebeğim 18 günlükken sarılık değeri 18di yatış vermediler tahlil istediler bi hastalık varmı sebebi neymiş diye çok şükür tahliller temiz çıktı anne sütü sarılığı olduğunu söyledi doktor kendiliğinden 3 ayda geçer dedi ama içim hiç rahat değil bir türlü anlamadım daha önce başına gelen var mı ? Tedavi de edilmedi sarılığı yatısta vermediler kızıma zararı var mı diye sordum doktora herhangi zararı yok sütünüzden kaynaklı ama memeden kesmeyin emzerin de dedi of kafam çok karışık