Merhaba
1 yaşında oğlum var 12 kilo aslında kılosu ıyı
Önceden çokta güzel yerdı ama herkes nazar degdırdı galiba
Bırde hasta olduğu zamanlar zor yemek yemeye başladı falan televızyon açarak yedirmeye başladım çünkü o açken huzursuz oluyorum
Bunu alıştı ve zor yemek yiyor ellerımı tutuyorum televizyon açıyorum öyle zor bela
Pütürlü seylerı dırek ağzından cıkarıyor
Hıc tadına bakmadan yememeyı secıyor yanı
Bızımle yemeğe oturuyor alışması ıcın orda bıle hıc bır seye ağzını açmıyor sımdıye kadar kuru ekmek eline alıp yemıslıgı yoktur hıc bır seyı ağzına götürmez
Böyle yaşayan varmı fıkır verır mısınız
Çünkü o böyle yaptıkça benim mod da düşüyor