BirPrensAnnesi___ Kisa kollu degilde okadar kalin giyindirmeye gerek yok ya yazik cocuga, biraz daha ince seyler giyindirin. InsAllah uyurken kalin yorgan ortmuyorsunuzdur 😅
Bizim ev 23 derece ve benim 8 aylik bebegim normalde de inanilmaz terleyen bir bebek, bizim halimizi gorsen. Cok ince giyindiriyorum ozellikle de uyurken, yoksa su icinde kaliyor