Ardenylcnky Kızlar artık havalar soğudu odalarınızı nasıl ısıtıyorsunuz bizde doğal gaz henüz olmadığı için klima kullanıyoruz bebeğimizin boğazı kuruyor sanki nefes alıp vermekte zorlanıyor klimada bebeğini yatıran kimler var ?
Esmaky Ardenylcnky üstte kalsin canim 😊 ama klime iyi degl bi ara haberlerde cikmisti sllh korusun patlams klima ufo falan ykmu
Bal_bubu Ardenylcnky Acaba Siirtte mi yaşıyosun canım bende yeni taşındım sıfır bina doğal gaz gelmedi😣