limonkolonyasi Adıyamanda yaşayan bulmak cok zor maalsef 🥲 ben Adıyamanda yaşıyorum canım merkez kötü durumda baya ev yok yani yıkılmayan evler,binalar var tabiki ama genrlde bırakıp gidilmiş çoğusuda yıkık durumda zaten genelde çadır ve konteynır mevcut yani merkezde ev bulmak imkansiz….ilçe olarak kahta var merkeze en yakın olan orası iyi durumda ama ev bulmak inanılmaz zor imkansız gibi yani inşaat halinde olan evler bile tutuulmus durumda ama jandarma lojmanı vardır illa ki…ben gerger diye bi ilçesinde yaşıyorum burada depremden dolayı bir hasar yok ama kendisi berbat bi yer zaten 🥴