gizemkaran ikisinide yaptırmamıx mı gerekiyor her doktor farklı söylüyor benim bebeğimi götürdüğüm doktor menenjitin 5 dozunu da olucak dedi bir arkadasım var onun doktoru da 1 yaşından sonra 1 tane olsa yeter demiş ve maddi imkanlar ne yazık ki çok zorluyor tabiki sağlık önemli ama olmayınca olmuyor bilginiz var mı acaba veya sizin doktorunuz nasıl bir yol izliyor