Gamzeemre Hanımlar yoğurdu mayaladim buzdolabına koyarken ağzını açıp mi koyacağım yoksa ağzı kapalı mi koyacağım bir de ilk kez yapiyorum kıvamı biraz sulu oldu buzdolabında bekledikten sonra düzelir mi
Dilaraortacc Gamzeemre 6 7 saat dışarıda battaniyeye vs sarılı dursun sonra buzdolabina koyun kapağı kapalı
Gamzeparlak1 Gamzeemre 5 /6 saat sarılı kalır,üstünü açarım bir saat falan da öyle kalır. Sonra dolaba ağzı kapalı koyuyorum. Mümkünse ⅚ saat açılmazsa gizle oluyor. Bu arada ben de acemiyim.
Gamzeemre Dilaraortacc 6 saat beklettim canım şimdi ağzı açık mi buzdolabına koymaliyim bazıları açık bazıları kapalı diyor kafam karıştı buraya yazayım dedim 😅
Dilaraortacc Gamzeemre ben hep kapağı kapalı koyarım 1 gece öyle durur sonra taş gibi olur öbür türlü sanki dolap kokusu çeker gibi
Gamzeemre Dilaraortacc peki siz koyunca sizinde biraz sulu mu oluyor bir gün bekledikten sonra katılaşır mi acaba az biraz sulu sanki buzdolabında düzelir mi acaba
Dilaraortacc Gamzeemre evet evet sulu oluyor dolapta çekiyor suyunu hala sulu olursa ben temiz bir tülbent koyuyorum üstüne tulbentin ucuna da kase koyuyorum fazla suuyunu öyle alıyor
Gamzeecoban Gamzeemre kapali koysaniz daha iyi olur Instagram da bi sayfa da okumustum dolaptaki bakteri vs icine cekermis acik olunca
superkahramanbiranne Gamzeemre ben kapağını açıp koyuyom su toplamason diye bi kaç saat sonra kapağını kapatıyom