ecemess Ben yapıyorum kalıpları biraz küçük ama kumaşları kaliteli bebeğim 3 aylık şu an 6-9ları giyiyoruz
Oyku16 papatya09_ ben alıyorum ama kalıplar belli olmuyor kimisi tam olurken kimisi büyük ya da küçük olabiliyor malesef
-Eraymoms- papatya09_ bende alıyorum ara sıra güzel geliyor göründüğü gibi genelde civilden alıyorum çoğunlukla oradada uygun