Niss1 Kızlar oğlum 6. Aya girmek üzere doğduğundan beri prima premium care kullanıyoruz farklı bir beze geçmek istiyorum malum prima fiyatları önereceğiniz sızdırmayan emiş gücü yüksek bez markası hangileri yardımcı olur musunuz
Irmakmelegim Niss1 prima dan daha iyi bir bez yok diyebilirim kziim 1.5 yaşına kdr kullandım prima aktif ve premium care ikisininde şuan 22 aylık molfix 5 numara mavi paket kullanıyorum memnunum kziim da pişik sızdırma vb bisey yasamadim
Evaninanasi Niss1 o Primaya en yakın bez goon premium soft. Evet çok duyulmamış ama yorumları okursanız kalitesini anlarsınız
Babyk02 Niss1 sleepy natural kullanıyorum gayet memnunum her numarasından stokladım hatta fiyat kesin artar diye ☺️
tineanigra Niss1 molfix mavi paket fiyatlar sabit değil bizim nerde ucuz bulursak orda alıyoruz ama Migros’ta sürekli kampanya oluyor 2. Si %60 %40 indirimli falan onları takip ediyorum. Primadan her türlü ucuz ama
Kplnnn Prima aktif bebek kullanıyordum ben de fiyatlar yüzünden mılfixe geçtim memnundum ama e bebekin baby me bezini deneyene kadar. Aylardır kullanıyorum daha hiç sızmadı 17 aylık oğlum 5 no alıyorum tanesi 2.5 tl gibi bir şeye denk geliyor