Bebeğim sadece anne sütüyle besleniyor, biz 5 aylıkken tadımlara başladık doktorumuz öyle önermişti. Şimdi de uzun bi liste verdi ama muhallebi, çorba vs nasıl vereceğim anlamadım bi türlü işin içinden çıkamıyorum. Sabah, akşam ver dedi ama öyle bi vaktim yok ki çoğu zaman kendimize bile yemek hazırlamama müsade etmiyor hep kucak istiyor biz de napalım geçiştiriyoruz eşimle. Şimdi dar arada otur hazırla, mama sandalyesine koy yedir topla yıka kurut vallahi zor geliyor hem de yemiyor zaten öyle aman aman. Bikaç kaşık alıp bırakıyor. Diş de yok. Meme ne rahatmış. 6 ay 7 günlük bebeğim, geç mi kalıyoruz acaba çorba hazırlayıp vermem gerekiyor gibi geliyor bi yandan da kafamda deli sorular :(