Kitapkokusu Benbiranneee İsteme için bu minvalde elbise giyilir basit değil ama elbise kötü rengi güzel sadece başka model baksanız daha iyi olur sanki.
incitomm Benbiranneee ben çok beğendim gayet güzel bence istemeye abiyeylede gidilmez gayet iyi ama tercih sizin
Cocolingo Benbiranneee bizimde öyle isteme ve yüzük köyde oturuyorum araltıracak zamanımda olmadı bunu buldum dün akşam sizce nasıl
Dilaraortacc Gayet güzel sadece isteme olacakmış zaten elti olacaksiniz çok göze batmasın bence beğendim ben ❤️
Benbiranneee Dilaraortacc çok teşekkür ederim canım aynen öyle bendr beğendim sadece isteme olacak ☺️❣
mobesebesir Cocolingo elbise modeli güzel bence boy falan koy için uygun da rengi hoşuma gitmedi çok çiğ
Fusunf Cocolingo sizce beyaz giyilmesi karşı taraftaki kıza saygısızlık olmaz mı bence başka renk bakın model olarakta çok günlük geldi
Lily_potter Cocolingo Elbisenin modeli çok güzel ama bu renk olmamalı bence. En nihayetinde gelin hanım belki beyaz krem rengi gibi açık renkler giymek isteyebilir sizde aynı rengi giyerseniz hoş olmaz bana göre.