Anneler bebegim 12 ay 21 günlük bebeğimi bugün ergoterapiye götürdüm bebegim sosyal girişken 10 dan fazla kelimesi var bilinclide kelimeleri var canı isterse göbeğini saçını ağzını gösterir oyuncaklariyla gerektigi gibi oynar saçını tarakla tarar istediklerini bana anlatmaya calisir komut alır ama isaret parmagini kullanarak değilde eliyle gösteriyordu bugün ergoterapistle herseyi konuştuk gayet normal olduğunu isaret parmagi ile örnek olmam gerektiğini şu anlık oğlumun herseyinin çok iyi olduğunu söyledi benim gibi kafasına takan endişe eden varsa mutlaka bir uzmana danışın inanın çok rahatladim😊🙏