Catlakbiranne öncelikle geçmiş olsun. ismini ve ne olduğunu tam bilmediğim(hâla anlayamadığım) sigorta şirketi gibi şirketler var böyle kaza olduğunda bilgileri toplayıp ulaşıyorlar. Bilgileri veren (aracı) kişiye de bi miktar para veriyorlar. Tabiki kimse kimseye gönüllü avukatlık yapmaz 😁 kendi çıkarları var bu işte. Trafik sigortasından vs yüzde alıyorlar sizinle anlaşıp. Muhtemelen onlardandır. Karşı taraf anlayışlıysa maddi kayıplarınızı karşılayacaktır ama anlayışlı değilse tabiki şikayetçi olmakta fayda var. Ama bu kaza işleri biraz karışık. Hata oranları falan. Gerçekten bu konularda bilgisi olan bir avukata danışmakta fayda var. Eskiden bi arkadaşım dediğinize benzer bir kaza yaşadı, kaldırımı olmayan yolda kaldırım kullanmamakla suçlandı mesela. Çok uğraşmıştı 😒