Tubik57 Cuma günü 40 olcak. Atak haftasıymış sanırım uykuya direniyor, durmuyorda bide üstüne meme reddi var. Uyanıkken emmiyor :(
Tubik57 Hbbismil ayy yokkk ilk çocugumda hep öyle bir ümit bir sonraki ay daha iyi sabret diye die hunileri takmıştım😆 ilkinde unuttuklarımı şimdi ikinci çocukta yasıyorum yine 🥲
mamacitaS ya hic mi güzel değişim olmuyo 😂 16 günlük oldu kizim sanki 1 ay olunca bi seyler degiscekmis gibi geliyodu bana 😀
Pinarefe 2 ay 21 günlük değişen çok şey var çok daha huysuz ve çok daha ağlak çok daha uykular haram oldu 😂