Oglum 2 bucuk ySında kusma karın agrısı ates hafife ishalle acile getirdik, crp 41 cıktı doktor yatış verdi idrar da bişey cıkmadı. Kaka tahlilinde ise az bisey mikrop cıktı fakat anlayamadım CRP neden bu y Kadar yüksek ve ateş inip tekrar yükseliyor 🤕 Sizce neden düzelir mi yaşayan varmı..