Sdnfl Arkadaşlar saçlarım aşırı derece dökülüyor 4 aylık oldu bebeğim normal olduğunu okumuştum ama çok fazla dökülüyor sizde de öyle mi aldığınız önlem kullandığınız vitamin vs var mı paylaşırsanız sevinirim
Tubik57 Sdnfl ilk gebeliğimde çok dökülmüştü. Hamilelikte dökülmeyen saçlar dökülüyormus. Kan değerlerinizd baktırın belki kansızlık vardır. Çok can sıkıcı ama yeni saçlarım çıkmıstı
0453 Sdnfl Ayyy bizde 4 aylık olduk aynı sorun bende de var avuç avuç hem de şampuan değiştirdim bitkisel kullandım yok kendi haline bıraktım artık 😅
Sdnfl 0453 emzirme döneminde döküldüğünü duymuştum ama bu kadar beklemiyordum her taradığımda avuç avuç geliyor üzücü