Hanımlar oglum 9 aylık bugun kontrle gtmıstım doktoru ust dudak bagı var bunun ıcın kbb ye gdın dedı ılerde konusmada zorluk olur flan dedı bu sonradan olan bıseymı acaba başta olsa sımdıye kadar anlaşılmazmıydı cunku her ay rutın kontrole gttık baska ne gbı zararı oluyor onuda bılmıyorum ek gıda ve mamayla beslenıyor bu aralar ıcmek ıstemıyor mamayı alakası varmıdır acaba