Merhaba sevgili anneler. Bebeğim 3 ay 13 günlük huysuzluk, gaitasında mukus ve kan sebebi ile doktora başvurdum. Gaita testi yapıp süt alerjisinden şüphelenip çocuk alerji uzmanına yönlendirdi. Süt alerjisi dendi. Pepti junior mama deneyelim dedi. Dünden beri zor bela mamayı yediriyorum fakat gaitasındaki kan arttı. Kontrolümüze de daha var. Mamanın yarayıp yaramadığnı ne kadar sürede anlarım? Dil bağı olduğu için sadece zorla 2 ay emzirebildim 2 ay sonra dil bağı farkedildi ama sütüm kesildi sadece mama kullanıyoruz. Çok üzülüyorum mamayı zorla yiyor zaten, bu konuda bilgisi olan anneler yardımcı olabilir misiniz :( alerji testinde şuan sonuç alamayız 4.ayınızda görüşelim dedi..