Kızlar bebeğim 6 buçuk aylık 20 gündür kabız ek gıda veriyodum oda iki üç kaşık kadar kestim. Mamayı değiştirdim , kara erik gün kurusu kayısı zeytinyağı verdim bana mısın demiyor.sadece fitille yapabiliyor alışkanlık oldu.poposu kırmızı acıyor yüksek ihtimalle fito ve anestol kullanıyorum.doktora tekrar gidicez ama sizede danışmak istedim yapabileceğim başka bişey var mı ? Demir ilacınıda kestim belki o yapıyodur diye.