Sevda_41 Herkese selam arkadaşlar kızımin 4.ay kontrolünde kalbinde hafif bir üfürme olabileceğini ve çocuk kardiyolojisine gitmem gerektiğini söyledi böyle bir durum yaşayan var mı
Fatma6328 Sevda_41 bizde 2.5 aylıkken gittimizde hafif ufurum duyuyorum genelde 3 aydan sonra geçiyor çoğu dedi dr ama isterseniz kardiyoloji doktoruna goturebilorsiniz şuan 3.ay 25 gunluguz 1 hafta sonra Dr gideceğiz umarım geçmiştir
Edaya04 Sevda_41 ben doğum yaptım aldirlar 18 gün kuvezde kaldı sadece ufurum yüzünden sonra çıkardılar delik olduğunu söylediler kalbinde iki yaşa kadar kapanmazsa amelîyat dediler şükür götürdüm kapanmisti
Ysgl26 Sevda_41 8. Ay kontrolünds not almış doktor bize söylemedi bile. Dün kontrolde böyle not almışım ama şuan bi sıkıntı yok dedi..çoğu doktor söylemiyor bile bikaç aya geçiyor çünkü
SedaBayraktar Evet üfürüm bizdede var 1 aylıktı bakıldı şuan 1 yıl olduğunda tekrar bakarız dedi kardiyoloji doktoru 9 aylık bebeğim sonuç nedir bilmiyorum😔
Nursemoms Bizim de doktor 4.ay kontrolünde var dedi çocuk kardiyolojisine götürücem eko yapılıyor sanırım