Selamlar herkese, bebeğim 3buçuk aylık birkaç gün önce farkettim ki oyun halısında oyuncaklarla oynarken ani ses yoktu ama oyuncaklar hareket ediyordu kızım bi anda kollarını açtı. Gözlemledim çok sık yapmıyor nadir yapıyor kollarını bi anda açıyor bi şeyden irkilmiş gibi hemen devam ediyor oynamaya. Bebeği bu aylarında böyle olan var mı?